Echipa

TOP MANAGEMENT

Paul Badea Jr.

Director Executiv

Lorem ipsum dolor sit amet, detracto copiosae at est. Mel ex agam essent facete, sonet tibique praesent duo ad. Vidit minim ea nam, eam ut saepe vivendum liberavisse. Nam id legendos intellegam. Per ad legimus inermis. Vix tractatos maiestatis no, sed at semper recteque.

Tota albucius intellegebat his id, utamur diceret nam ei. At pri quidam melius, eripuit albucius sententiae no usu. Est ad posse veritus denique, magna iuvaret torquatos est et. Mea eu ubique essent, ei cum facilisis definitionem. Cu laoreet corrumpit nam. Ad eirmod meliore percipitur vis, ad modus quaestio eam. Mea eu eripuit eloquentiam, est an phaedrum conceptam, et nec mollis splendide interpretaris.

Nobis similique intellegat at eum. Veniam ancillae gloriatur quo cu. Pro cu quis unum fastidii, cu duo zril salutandi temporibus, ea duo novum laoreet comprehensam. Eum ne ullum suscipit sententiae, te feugait voluptatum mel. Cu eum sumo volumus.

Ramona Badea

Director Executiv

Desi nu a avut niciun fel de experienta anterioara in domeniul marketingului, necesitatea si dorinta de a-si ajuta familia in anul 2013 cand business-ul se afla in impas a facut-o pe Ramona Badea sa se reinventeze. Astfel, in ciuda lipsei cunostintelor in domeniu, aceasta a atacat provocarea cu indrazneala si, invatand printr-o politica de incercare si esec, aceasta a ajuns sa ocupe postul de director in departamentul de Marketing. Aceasta pozitie fiind cucerita, nu a durat mult pana ce Ramona si-a dat seama ca brand-ul trebuie sa aiba o imagine unitara, si cum calitatea si marketing-ul se completeaza reciproc, aceasta s-a simtit pregatita sa preia urmatoarea provocare: pozitia de director al Departamentului de Calitate.

Odata cu depasirea impasului din 2013, Ramona a simtit nevoia unui nou inceput pentru BADSI , asa ca si-a intrat repede in rol. Pe langa aducerea unei schimbari in cadrul service-ului, ea isi doreste sa faca din acest business cel mai cool brand de angajator din domeniu. Din 2013 si pana in prezent s-au facut numerosi pasi in acest sens, asa cum vom vedea in continuare.

Concomitent cu schimbarea viziunii si filosofiei noastre, BADSI avea nevoie de o noua emblema pentru a-si etala noua identitate. Iubind simplitatea, Ramona a optat pentru un nou logo care sa respecte acest principiu si care, totodata, sa reprezinte noul nostru motto: “ We are all connected ”.

Acest nou motto prezinta si sustine faptul ca, in ciuda diversitatii oamenilor si activitatilor din cadrul BADSI , fiecare activitate depinde de rest, intocmai cum un organism depinde de functionarea chiar si a celei mai mici si - aparent - nesemnificative celule din interiorul sau.

In acest organism este inclus si clientul, Ramona punand mare accent pe importanta unei bune interactiuni angajat-angajat si angajat-client, fiind de parere ca buna-dispozitie la locul de munca se poate - si trebuie - realiza si fara a uita de responsabilitatile postului.

Aceasta abordare circulara, nu piramidala, a conceptului de management si filosofie de lucru si-a gasit o parte din inspiratie in activitatea domnului Paul Badea Senior, care, la inceputurile
noastre, a reusit sa stranga in jurul sau o echipa de 150 de angajati uniti de loialitate si pasiune pentru ceea ce fac, nu de castigurile materiale.

Filosofia si principiile personale au constituit o alta parte importanta in crearea noii imagini BADSI , dar si extinderea serviciilor oferite. Pe langa noua noastra sigla, din dragostea Ramonei pentru ceea ce este simplu si frumos - dar si din principiul Less is more - a luat nastere proiectul INSTASHOP-ului care, prin sectiunea speciala Fashion Education ajuta copiii sa isi transforme visele in realitate - profitul obtinut din vanzarea articolelor fiind redirectionat catre cauzele sustinute de noi.

Importanta acordata comunicarii a luat o forma materiala prin colaborarea cu Paul Badea Junior. Impreuna, pornind de la ideea Omul cat traieste invata , cei doi au pus bazele unui nou proiect: Badsi Service Way (BSW) . Acest proiect face parte din mai marele proces al imbunatatirii serviciilor si experientelor oferite de catre noi, axandu-se pe colectarea, soratarea si analizarea feedback-ului intern.

In ceea ce o priveste personal pe Ramona, ceea ce ii place cel mai mult la BADSI este libertatea de a alege si suportul care vine din partea oricui, direct de la sef, sau de la membrii echipei, cu conditia ca tu sa chiar ai nevoie de acesta si sa il ceri. Pe langa asta, ea considera ca valorile si cultura BADSI se afla in linie cu valorile si principiile sale de a gasi o armonie intre atentia acordata brand-ului si clientului. Ramona crede ca si-a gasit locul in cadrul echipei BADSI.

Desi Ramona a facut foarte multe pentru BADSI , entitatea din urma nu a stat degeaba. Cu trecerea timpului petrecut alaturi de noi, aceasta a invatat ce zace in spatele termenului de lider,
si importanta asumarii, asa cum Paul Badea Junior a invatat-o de la tatal lui.

Speram ca, in anii care urmeaza, experienta oferita de BADSI angajatilor sai sa se semene cu ceea ce a experimentat Ramona.

OPERATIONAL

Denisa Constantin

Manager de Calitate

Raluca Manda

Director Operational

Adrian Burda

Director Tehnic

Leonard Alexa

Manager Dezvoltare

Gabriel Conea

Sef Atelier Caroserie

Liviu Ivancea

Director After Sales

Marian Predescu

Special Sales Manager

Vlad Predoiu

Special Sales Consultant

Mihai Farcais

Multibrand Coordinator

Antoniu Siia

Multibrand Sales Consultant

Liviu Finica

Inspector ITP