Motorizare

Putere

344cp

Transmisie

Manuală

Emisii

248 g/km

Cuplu

371Nm/5200 RPM

SISTEM DE CONTROL CONTINUU-VARIABIL AL SUPAPELOR (CVVT)

Nissan 370Z este dotat cu un sistem de control continuu-variabil al deschiderii supapelor (CVTCS) cu ajustare a înălțimii de deschidere a supapelor (VVEL). Această tehnologie permite timpi și înălțimi variabile de deschidere a supapelor, ceea ce asigură reacții mai rapide ale motorului și o curbă mai largă a cuplului, optimizând, totodată, eficiența în privința consumului de combustibil și reducând emisiile.

MAI PUȚIN ÎNSEAMNĂ UNEORI MAI MULT

Performanțele ridicate nu necesită doar putere mare. Necesită și greutate scăzută. Din acest motiv, inginerii Nissan au dotat 370Z cu capotă, hayon și uși din aluminiu ușor și ultra-rezistent. Partea frontală a șasiului, compartimentul motor și suspensiile conțin numeroase componente din aluminiu. Materialele de înaltă tehnologie includ un arbore cardanic foarte rezistent, din fibră de carbon, care permite obținerea unor turații mai mari ale motorului, precum și o carcasă a radiatorului din aceeași fibră de carbon ultra-ușoară. Am redus greutatea mașinii inclusiv prin ușurarea sistemului audio cu 1,58 kg.

CUTIE DE VITEZE MANUALĂ CU 6 TREPTE

Pentru senzații tari și zâmbete de nestăpânit, cutia manuală cu schimbare rapidă este „biletul standard” , în timp ce „suplimentul de viteză” este oferit de tehnologia de sincronizare Synchro Rev Control. Această cutie sincronizează turațiile pentru schimbări rapide în treptele inferioare. Indiferent dacă te distrezi pe serpentinele tale preferate sau ești doar pe obișnuitul drum către serviciu, te vei simți ca un pilot profesionist.

CUTIE DE VITEZE AUTOMATĂ CU 7 TREPTE

Cutia automată cu 7 trepte (opțional) a Nissan 370Z optimizează schimbarea treptelor de viteză și crește eficiența în privința consumului de combustibil. Având la dispoziție mai multe moduri, îți poți adapta experiența de conducere cum nu ai mai făcut-o vreodată. În plus, în modul manual, sistemul Downshift Rev Matching asigură schimbări incredibil de rapide în treptele inferioare.

MODURI SELECTABILE DE CĂTRE ȘOFER

Pune schimbătorul în poziția D pentru un condus fără efort și folosește padelele de pe coloana de direcție pentru a selecta rapid treapta de viteză dorită, în caz de nevoie. Îți dorești să te implici mai mult? Modul manual îți oferă control manual prin intermediul schimbătorului sau padelelor de pe volan.

TEHNOLOGIA SYNCHRO REV CONTROL

Implementarea tehnologiei Synchro Rev Control pe o cutie de viteze manuală cu 6 trepte reprezintă o premieră în domeniul mașinilor de serie. Sistemul monitorizează datele de la nivelul ambreiajului și schimbătorului de viteze, precum și viteza vehiculului. În momentul în care schimbi într-o treaptă inferioară, sistemul trimite o comandă către accelerație și ajustează turația motorului pentru o trecere rapidă și lină în treapta inferioară.

GREUTATE PERFECT DISTRIBUITĂ

ABORDEAZĂ PERFECT FIECARE VIRAJ

Cu un centru de greutate al motorului situat în spatele punții față și cu roțile din față mutate mai aproape de colțurile mașinii, Nissan 370Z este construit pentru echilibru și manevrabilitate superioare.

DISTRIBUȚIE A GREUTĂȚII DE 55/45

Unii consideră că o distribuție a greutății față-spate de 50-50 este ideal pentru o manevrabilitate optimă. Dar inginerii de la Nissan au observat că raportul ideal este de fapt 55-45. Atunci când accelerezi la ieșirea dintr-o curbă, greutatea se mută către spate și devine de aproximativ 50-50. Acest fapt se traduce printr-o suprafață de contact crescută a anvelopelor (pentru accelerație superioară) viraje mai rapide și o senzație de manevrabilitate pe care n-o vei simți decât la volanul unui Nissan Z.

CONTROLUL DINAMIC AL VEHICULULUI

Un vehicul sport nu trebuie doar să entuziasmeze prin estetică și performanțe, ci și să inspire încredere. Tehnologia VDC (Vehicle Dynamic Control) de pe Nissan 370Z monitorizează continuu viteza fiecărei roți, unghiul de direcție, distanța față de sol, accelerațiile laterale și presiunea de frânare. Sistemul compară datele colectate cu mișcarea vehiculului și dacă simte cea mai mică tendință subviratoare sau supraviratoare, frânează roțile necesare și reduce puterea motorului pentru a reveni pe traiectoria ideală.

ANVELOPE DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ

Anvelopele de înaltă performanță Yokohama ADVAN Sport de 18″ (standard) păstrează mașina perfect lipită de asfalt, în timp ce  anvelopele opționale de 19″ Bridgestone Potenza – din dotarea versiunii NISMO – oferă niveluri incredibile de manevrabilitate și aderență.

JANTE DE ALIAJ FORJAT DE 19”

Jantele opționale din aliaj sunt mai rezistente și mai ușoare decât jantele obișnuite turnate. Fiind mai ușoare, reduc masa neamortizată a vehiculului, ceea ce se traduce într-o manevrabilitate sporită

DISCURI VENTILATE DE 355 MM PE FAȚĂ

Echilibrul nu afectează doar modul în care vehiculul ia curbele. Pentru a opri puternicul Nissan 370Z coupé am montat cele mai mari discuri de frână de până acum: discuri ventilate de 355 mm pe față, cu etrieri cu patru pistoane.

SUSPENSIE FAȚĂ CU BASCULĂ DUBLĂ

Suspensiile de înaltă performanță (cu basculă dublă de pe față și multi-link independente pe spate) păstrează roțile în poziție perfect verticală, pentru contact maxim cu carosabilul și senzații tari în viraje.