Skip to main content
Daune & RCA

Cum se deschide un dosar de daună RCA?

By 23/02/2023March 12th, 2023No Comments
Cum se deschide un dosar de daună RCA? Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI - secțiunea accidente. După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. Ce trebuie sa retii: Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata Beneficiezi de tractare gratuită Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb. Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei: Buletin și Permis pentru tine și vinovat Talon și RCA pentru tine și vinovat Amiabila sau PV Politie In plus, va mai trebui să încarci: Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit. In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. În general tot procesul se desfășoară online, cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. Pasul 2: Reconstatarea O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. Evident noiîți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica. Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal. Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator. Pasul 3: Intrarea in reparatie Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb. Pasul 4: Decontarea reparatiei O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente: Cererea de despagubire Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti.

Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. 

Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident  și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI – secțiunea accidente.

După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. 

Ce trebuie sa retii:

  • Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare
  • Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata
  • Beneficiezi de tractare gratuită 

Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp (+40 729 665 588) și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb.

Cum se deschide un dosar de daună RCA? Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI - secțiunea accidente. După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. Ce trebuie sa retii: Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata Beneficiezi de tractare gratuită Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb. Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei: Buletin și Permis pentru tine și vinovat Talon și RCA pentru tine și vinovat Amiabila sau PV Politie In plus, va mai trebui să încarci: Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit. In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. În general tot procesul se desfășoară online, cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. Pasul 2: Reconstatarea O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. Evident noiîți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica. Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal. Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator. Pasul 3: Intrarea in reparatie Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb. Pasul 4: Decontarea reparatiei O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente: Cererea de despagubire Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti.

Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor

 

Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. 

  • Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei:
    • Buletin și Permis pentru tine și vinovat
    • Talon și RCA pentru tine și vinovat
    • Amiabila sau PV Politie
  • In plus, va mai trebui să încarci:
    • Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor
    • Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii
    • În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea

Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit.

In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. 

În general tot procesul se desfășoară online,  cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. 

Cum se deschide un dosar de daună RCA? Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI - secțiunea accidente. După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. Ce trebuie sa retii: Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata Beneficiezi de tractare gratuită Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb. Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei: Buletin și Permis pentru tine și vinovat Talon și RCA pentru tine și vinovat Amiabila sau PV Politie In plus, va mai trebui să încarci: Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit. In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. În general tot procesul se desfășoară online, cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. Pasul 2: Reconstatarea O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. Evident noiîți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica. Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal. Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator. Pasul 3: Intrarea in reparatie Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb. Pasul 4: Decontarea reparatiei O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente: Cererea de despagubire Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti.

Pasul 2: Reconstatarea

 

O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. 

Evident noi îți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem, fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. 

Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. 

Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica.

Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal.

Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator.

Cum se deschide un dosar de daună RCA? Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI - secțiunea accidente. După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. Ce trebuie sa retii: Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata Beneficiezi de tractare gratuită Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb. Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei: Buletin și Permis pentru tine și vinovat Talon și RCA pentru tine și vinovat Amiabila sau PV Politie In plus, va mai trebui să încarci: Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit. In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. În general tot procesul se desfășoară online, cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. Pasul 2: Reconstatarea O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. Evident noiîți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica. Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal. Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator. Pasul 3: Intrarea in reparatie Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb. Pasul 4: Decontarea reparatiei O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente: Cererea de despagubire Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti.

Pasul 3: Intrarea in reparatie

 

Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. 

Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. 


Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb.

Cum se deschide un dosar de daună RCA? Dacă ai fost implicat într-un accident rutier și ești nevinovat, trebuie sa deschizi un dosar de daună RCA pentru a-ti fi decontată reparatia. Pentru pasii pe care trebuie sa-i urmezi imediat dupa producerea unui accident și instrucțiuni pentru completarea constatării amiabile viziteaza blogul BADSI - secțiunea accidente. După ce ai parcurs pașii descriși în aceste articole, urmează deschiderea dosarului de daună. Ce trebuie sa retii: Îți poții repara masina in orice unitate reparatoare autorizata RAR- niciun asigurator, în nicio circumstanță nu îți poate impune unitatea reparatoare Beneficiezi de masina la schimb de categorie similară cu cea avariata, decontată de asigurător pe toata durata în care masina ta este imobilizata Beneficiezi de tractare gratuită Dacă ai orice dubiu sau neclaritate pe parcursul procesului, da-ne un semn la numărul de whatsapp și te consiliem gratuit, sau chiar ne ocupam noi de tot procesul: tractare, reparatie, masina la schimb. Pasul 1: Avizarea și constatarea daunelor Avizarea daunei se face online în cazul tuturor asiguratorilor, dar o poți face și telefonic, daca vrei. Documentele de care ai nevoie sunt aceleași ca și în cazul Amiabilei: Buletin și Permis pentru tine și vinovat Talon și RCA pentru tine și vinovat Amiabila sau PV Politie In plus, va mai trebui să încarci: Fotografii ale avariilor și ale imprejurarilor Fotografii de identificare ale masinii: 4 diagonale, seria de sasiu și numarul de kilometrii În cazul în care reprezinti o persoana fizica sau juridica, procura notariala respectiv împuternicirea Procesul este destul de intuitiv pentru majoritatea asiguratorilor, dar daca ai nevoie de asistența, da-ne un semn la numărul de whatsapp, și te consiliem gratuit. In termen de 48 de ore de la avizare, dacă toate documentele au fost corect încărcate, vei primi Nota de Constatare. O primești de regula pe mail, ca document atasat sau link- caz in care ți se va cere și o semnătura de confirmare. În general tot procesul se desfășoară online, cu exceptia Groupama și Grawe care insista ca și constatarea sa fie confirmată de un inspector de dauna. Pasul 2: Reconstatarea O data ce ai Nota de Constatare, poți începe procesul de reparație. Așa cum știi deja îți poți alege service-ul reparator fără NICIO limitare din partea asiguratorului. Evident noiîți recomandam sa alegi BADSI pentru ca avem fara exagerare, CEA MAI BUNA ECHIPA DE CAROSERIE din Bucuresti și poate chiar din tara. Indiferent ce reparator alegi, dacă reconstatarea este facută riguros, ne asigurăm ca toate piesele sunt comandate de la început și diminuăm riscul întârzierilor apărute pe parcursul reparatiei. Odata identificate toate piesele, se întocmește devizul estimativ intr-una din aplicațiile agreate de asiguratori, ocazie cu care aflam daca masina se repară sau avem de-a face cu o dauna totala economica. Tot în acest moment are sens sa îi ceri reparatorului ales și o soluție de mobilitate în cazul în care masina ta este imobilizata din punct de vedere tehnic sau legal. Iti stăm la dispoziție la Whatsapp (+40 729 665 588) pentru consiliere în orice punct al acestui pas, chiar dacă nu ne-ai ales ca reparator. Pasul 3: Intrarea in reparatie Odata ce au sosit toate piesele, reparatorul te va anunta ca poti aduce masina pentru reparatie sau o va programa direct in cazul in care este imobilizata. Procesul de raparatie este descris in detaliu la noi pe blog, dar ce este de reținut este ca materialele de vopsitorie vor fi de calitate premium, indiferent de marca masinii, iar piesele de origine- cel puțin în cazul BADSI, dar și al majorității service-urilor serioase. Termenul de finalizare al reparatiei trebuie sa fie comunicat și in situatia in care ai masina la schimb. Pasul 4: Decontarea reparatiei O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente: Cererea de despagubire Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti.

Pasul 4: Decontarea reparatiei

 

O data finalizata reparatia, tot ceea ce ai de facut este sa semnezi o serie de documente:

  • Cererea de despagubire
  • Contractul de inchiriere și procesul verbal pentru masina de schimb
  • Contractul de cesiune de creanta, in cazul in care service-ul nu are conventie cu asiguratorul

 

Vei primi copii ale devizului de reparatie și certificatului de garantie

Lucrurile, desi nu par- sunt simple in cazul accidentului decontat de RCA. Poti apela la consultanta noastra gratuita oricand, accesand numarul de whatsapp (+40 729 665 588). 

Gasesti detalii despre procesul de constatare și reparatie a unei daune auto. 

Iar acum ca ai aceste informatii, speram sa nu ai nevoie de ele: drumuri linistite sau pline de aventura: asa cum ti le doresti

Author
Paul Badea
CEO|BADSI